GASGAS 2019

Bij het bekijken van de specificatie’s lijkt op het eerste zicht het model TXE 2019 identiek op het model 2018, op de bestickering na dan. Maar toch zijn er aantal technische veschillen: de achterbrug en kettingspanner, de remschijf achteraan en remcilinder, de klemming van de vork, de routering van de waterkoeling, de koppeling en vliegwiel kap, frame en vork kleur,…
De website van GasGas vermeld dat de TXE 2019 vanaf zomer 2019 beschikbaar wordt. Terwijl de eerste batch van 200 stuks TXE 2018 na de pré-order ging uitgeleverd worden vanaf maart 2019.

GasGas TXE 2019

TXE

Beschikbare vanaf de zomer 2019

De evolutie van de tweevoudige TrialE Wereldkampioen.
De nieuwe TXE 2019 wordt gelanceerd met een ultramoderne controller en bevat dezelfde achterbrug als de modellen van de TXT Racing 2019-serie. Maximale prestaties voor de grote maatstaf van de elektrische trial, een unieke motorfiets in zijn discipline, die een koppeling en versnelingsbak combineert. Terug een stap in de evolutie van een model met een nieuwe esthetische lijn, nog opwindender dan zijn voorganger.

Het baanbrekende bedrijf in het World Electric Trial Championship presenteert zijn nieuwe GasGas TXE. Een vernieuwde en bijgewerkte versie van het model dat Marc Colomer en Loris Nubian naar de overwinning hebben gereden in de twee edities die tot nu toe zijn gehouden van de TrialE Cup in 2017,  2018 en 2019.

  • Tubular chrome-molybdenum 
  • Voor vering: TECH met aluminum bar, diameter 39, aanpasbare veervoorspanning en -weg
  • Voor veerweg: 180mm
  • Achter vering: REIGER (2 way) hydraulisch, aanpasbare veervoorspanning en -weg
  • Achter veerweg: 164mm
  • Voorrem: 185mm NG WAVE vlottende schijf, 4 zuigers BRAKTEC monoblock caliper
  • Achterrem: NG WAVE 150mm schijf, 2 zuigers BRAKTEC zelf-dragend caliper system
  • Velg voor: 1.6 x 21 – Michelin Trial X11 2.75 x 21
  • Velg achter: Rear: 2.15 x 18 – Michelin Trial X11 4.00 x 18TL
  • Wielbasis: 1320mm
  • Lengte: 2010mm
  • Breedte: 825mm
  • hoogte: 1130mm
  • Zithoogte: 660mm
  • Grondspeling: 320mm
  • Voetsteun hoogte: 360mm
  • Gewicht: 69kg
  • Motor: Brushless DC, watergekoeld
  • Vermogen: 15kW piek
  • Koppel achterwiel: ?Nm
  • Spanning: 10-60V
  • Stroom: 360A max
  • Koppeling: Hydraulic GG 1/3 diaphragm systeem
  • 6-speed gearbox with GG 4/6 technology
  • Koeling controller: Lucht
  • Primaire Transmissie: ?
  • Eind Transmissie: ketting
  • Maximum Snelheid: ? km/h
  • Batterij duur: 43km
  • Batterij: Li-ion? 50,4V-58,8V/36Ah/?Wh ?kg; 
  • Cell: 3000mA
  • Laadtijd: ?
  • Optie: ? Laadcycli?

Met het keurmerk van de meervoudig wereldkampioen Marc Colomer.

Een elektrisch racemodel (niet goedgekeurd voor gebruik op de openbare weg) met het onmiskenbare merkteken van de kampioen uit Santa Pau, Marc Colomer en de GasGas Trial-afdeling.

Een authentieke elektrische wedstrijd trial.

Ongetwijfeld de meest innovatieve elektrische trial op de markt, een authentieke ‘fabrieksrace’-motor met voordelen die de liefhebbers van trial zullen verrassen. Die nu hun favoriete sport kunnen beoefenen met het geluid van de natuur.

De nieuwe GasGas TXE handhaaft hetzelfde mechanische koppelingssysteem en een versnellingsbak met zes overbrengingsverhoudingen als het vorige model. Een oplossing die hetzelfde gevoel van druk en controle bij de stroomtoevoer garandeert als de naamgenoot de TXT. In dit geval met een elektromotor ontwikkeld door Torrot en aangedreven door een batterij van de nieuwste generatie met voldoende bereik om te genieten van een complete trialsessie.

Een motor die wendbaar, licht en goed uitgebalanceerd is en slechts 68 kilogram weegt, vorm krijgt op het chroom-moly stalen meerbuizen-frame van de GasGas TXT Racing-serie en een groot aantal componenten deelt, zowel aan de voor- als achterkant, met uitzondering van de mono-schokdemper van de firma Reiger.

GasGas eContact 2019

Het elektrische alternatief om te genieten van bergtochten en leuke ritten zoals nooit tevoren. De nieuwe eContact is geboren, comfortabel en gemakkelijk te gebruiken om de natuur in zijn puurste staat te ervaren.

  • Tubular chrome-molybdenum 
  • Voor vering: OLLE diameter 40mm in staal
  • Voor veerweg: 140mm
  • Achter vering: OLLE single shock absorber (One-Way)  aanpasbare veervoorspanning en -weg
  • Achter veerweg: 164mm
  • Voorrem: 185mm NG WAVE vlottende schijf, 4 zuigers BRAKTEC monoblock caliper
  • Achterrem: 150mm NG WAVE schijf, 2 zuigers BRAKTEC zelf-dragend caliper system
  • Velg voor: 1.6 x 21 – MITAS Trial 2.75 x 21
  • Velg achter: 2.15 x 18 – MITAS Trial X PRO 4.00 x 18
  • Wielbasis: 1320mm
  • Lengte: 2010mm
  • Breedte: 825mm
  • hoogte: 1130mm
  • Zithoogte: 660mm
  • Gewicht: 73.9kg
  • Motor: Brushless DC, watergekoeld
  • Vermogen: 4.8kW nominaal
  • Koppel achterwiel: ?Nm
  • Spanning: 10-60V
  • Stroom: 360A max
  • Koppeling: Hydraulic GG 1/3 diaphragm systeem
  • 6-speed gearbox with GG 4/6 technology
  • Koeling controller: Lucht
  • Primaire Transmissie: ?
  • Eind Transmissie: ketting
  • Maximum Snelheid: ? km/h
  • Batterij duur: 43km
  • Batterij: Li-ion? 50,4V-58,8V/33Ah/?Wh ?kg;
  • Cell: 3000mA
  • Laadtijd: ?
  • Optie: ? Laadcycli?

Wil je zelf een nieuwe e-trial motor kopen?

Vraag een gratis offerte en binnen de kortste keren kan je genieten van het elektrisch rijden. Inruil bestaande motor is steeds mogelijk.

Bereikbaarheid

maandag: 09:00 - 18:00
dinsdag: 09:00 - 18:00
woensdag: 09:00 - 18:00
donderdag: 09:00 - 18:00
vrijdag: 09:00 - 18:00
zaterdag en zondag: op afspraak

Teken in op de nieuwsbrief