Electric Motion 2019
PRESENTATIE
De EMSport is een model gericht op de competitie.
De volledige uitrusting op deze motor werden bestudeerd en gekozen met het oog op performantie.
Deze motor is de evolutie van de laatste versie Sport 2017-2018, die deelnam aan het WK E-Trial in 2017!
Nieuwe motor, nieuwe controller, nieuwe transmissie, meer vermogen koppel en snelheid, minder lawaai…EMSport 2019 is een echte innovatie verzameling!
Een nieuwe motor, een nieuwe controller, aangevuld met PELS en alle comfort van de progressiveit, zorgt voor de sensatie van het rijden!
Nog steeds uitgerust met de vork Tech aluminium en de veer R16V aluminium, banden Michelin Xlite competitie, CNC klemmen, berschermplaat aluminium…
Lichter (3 kg winst dankzij de batterij 16Ah), EMSport+ brent u nog meer performantie.
Reeds op 31 mei 2018 schreef trialmagazine.fr een artikel over de presentatie MY2019.
Beschikbaar in gehomologeerde versie (125cm3)
Electric Motion Sport / Sport+ 2019
Meer dan een elektrische motor
- Variabel vermogen dankzij de regelaar
- Een onderbreker op het stuur laat toe om het vermogen te regelen op het terrein
- Geen vonken of brandgevaar, geen kick, een startknop volstaat
- Geen versnellingshendel & geen noodzaak om een koppeling te gebruiken
- Minimaal onderhoud (elektrische aandrijving)
- Nul uitstoot, geen lawaai & respect voor de omgeving
- Bij een afdaling kan de motor rem de batterij bijladen!
Specificaties 2019
- Nieuwe Motor: Nieuwe technologie, hoger koppel, hogere rotatie snelheid, stiller
- Nieuwe controller: nieuw type, verbeterde reactietijd en gevoel, krachtiger, compacter
- Nieuwe transmissie: optimalisatie gewicht, minder lawaai, herpositionering motor voor beter gewichtsverdeling
- PELS: progressief motorrem met conversie van de kinetische energie naar de batterij
- PRB: progressied en intutief bedienen van de motor controle controle
- Nieuw stuur: S3 World & berschermstrook, ergonomische en simpele bediening
- Nieuw rempedaal: minder gewicht, gemonteerd op lagers, minder speling, verbeterde ergonomie
- Nieuwe motor spoiler
- Nieuw aspect: wit kader, velgen en spaken zwart geanodiseerd, design grafiek 2019
Opties:
groot zadel
sport led voor en achter (niet gehomogeerd)
achterrem op het stuur
Prijs:
-
Perimetrisch staal 25CD4S
-
Voor vering: Tech hydraulisch telescopic Aluminium vork Ø39 (verbeterde regeling)
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4 pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2 pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″ tubeless zwart geanodiseerd
-
Wielbasis: 1350mm
-
Lengte: 2035mm
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 700mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 74kg / 70kg (EMSport+)
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 5kW nominaal / 12kW piek (16PK)
-
Koppel: achterwiel 500Nm
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting (verminderde frictie)
-
Maximum Snelheid: 60 km/h
-
Batterij duur: 50-100min / 40-130min (EMSport+)
-
Batterij: Li-Po 51.8V/25Ah/1200Wh
- Laadtijd: 110min / 75min (EMSport+)
- 3 Mapping
Electric Motion Lite 2019
De Epure Lite is het standard model van de trial familie, maar het ook geniet van alle technolgische voordelen.
De Lite is ideaal voor al wie trial wil beoefenen of offroad wil rijden met een stille motor, die bijna geen onderhoud vereist.
Private rijders, training scholen of offroad centra, de Lite zal een groot publiek voldoen.
Optie:
PRB / PELS
-
Perimetrisch staal 25CD4SVoor vering: Ollé Hydraulic telescopic Aluminium vork
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
- Banden: Michelin X11
-
Wielbasis: 1350mm
-
Lengte: 2035mm
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 700mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 76kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 5kW nominaal / 12kW piek (16PK)
-
Koppel: 18Nm nominaal / 27Nm piek Achterwiel: 350Nm?
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 60 km/h
-
Batterij duur: 50-150 min. 26km
-
Batterij: Li-ion 51.8V/25Ah/1200Wh
-
Laadtijd: 150 minuten
Electric Motion Escape 2019
De Escape is de perfecte machine van Electric Motion voor offroad gebruik.
Verleg je grenzen en ontdek nieeuw horizonten met de mogelijkheden en performantie van de nieuwe Escape. Met dit gloed nieuw model, gaat het avontuu tot het uiterste.
Ga de uitdaging aan en beleef het avontuur met de Escape.
Opties:
LED Kit
Trial training maps
Vliegwiel
Lader 25 A (2h15)
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Ollé Tech Hydraulic telescopic Aluminium vork Ø40
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm?
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 820mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 78kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 11kW piek
-
Koppel: 350Nm op achterwiel
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 70 km/h
-
Batterij duur: 61km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/2620Wh 14.5kg
-
Laadtijd: 4h15
-
Lader: 15A, 1000 laadcycli, min. 0°C
Wil je zelf een nieuwe e-trial motor kopen?
Vraag een gratis offerte en binnen de kortste keren kan je genieten van het elektrisch rijden. Inruil bestaande motor is steeds mogelijk.
Contact
Bereikbaarheid
maandag: 09:00 - 18:00
dinsdag: 09:00 - 18:00
woensdag: 09:00 - 18:00
donderdag: 09:00 - 18:00
vrijdag: 09:00 - 18:00
zaterdag en zondag: op afspraak