Electric Motion 2021
Nieuw voor 2021
Het frame kleurt nu zwart, terwijl dit vorig jaar nog wit was. Daarbij hoort ook een nieuwe sticker set.
Verder werd ook de sturing wat aangepast zodat er meer vermogen en koppel beschikbaar is in de hogere regimes.
Ook deze zaken zijn veranderd of verbeterd:
– vork bevestiging en geometrie
– vork Tech Aluminium Racing op Sport & Race
– vork Tech Aluminium op Lite
– software batterij en nieuwe laadstekker
– mapping, motor optimalisatie
– Hebo handvatten
– kettingspanner in alu
Electric Motion Epure Race 2021
De TOPPER
Net zoals het model 2020 behoud deze gehomologeerde elektrische trial motor de diafragma koppeling.
De Epure Race heeft geen grenzen… behalve zijn bestuurder.
Opties:
LED Kit
Trial training maps
Lader 25 A (2h15)
Prijs:
niet gehomologeerd: € 8060 excl. btw
gehomologeerd: € 8195 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Tech Race Aluminium vork
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4 pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2 pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
- Banden: Michelin X11
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm?
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 670mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 75kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 11kW piek
-
Koppel achterwiel: 600Nm
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 70 km/h
-
Batterij duur: 43km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg
- 3 Mappings
-
Laadtijd: 3h20 (min 0°C)
- 1000 Laadcycli
-
Optie: lader 25A (2h15)
Electric Motion Epure Sport 2021
Ontworpen voor competitie, de Epure Sport is pure performantie…
Power, batterij duur, koppel, snelheid, gewicht… het Sport model is voorheen nooit zoveel verbeterd.
De Epure Sport bewijs dat een elektrische motor evengoed kan presteren dan de beste exemplaren met een verbrandingsmotor. Zonder compromissen.
Opties:
LED Kit
Trial training maps
Vliegwiel
Lader 25 A (2h15)
Prijs:
niet gehomologeerd: € 7360 excl. btw
gehomologeerd: € 7495 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Tech Racing Aluminium vork
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4 pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2 pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
- Banden: Michelin X11
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 670mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 71kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 11kW piek
-
Koppel achterwiel: 600Nm
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 65 km/h
-
Batterij duur: 43km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg
- 3 Mappings
-
Laadtijd: 3h20 (min 0°C)
-
1000 Laadcycli
-
Optie: lader 25A 2h15
Electric Motion Epure Lite 2021
De Epure Lite is het standard model van de Epure familie, maar het ook geniet van alle technolgische voordelen.
De Lite is ideaal voor al wie trial wil beoefenen of offroad wil rijden met een stille motor, die bijna geen onderhoud vereist.
Private rijders, training scholen of offroad centra, de Epure Lite zal een groot publiek voldoen.
Optie:
PRB / PELS
Trial training maps
Flywheel
Charger 25 A (2h15)
Prijs:
niet gehomologeerd: € 6160 excl. btw
gehomologeerd: € 6295 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6Voor vering: Tech Hydraulic telescopic Aluminium vork
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
- Banden: Michelin X11
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm?
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 670mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 74kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 11kW piek
-
Koppel: 600Nm op achterwiel
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 65 km/h
- 3 Mappings
-
Batterij duur: 43km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/1875Wh 10.5kg
-
Laadtijd: 3h20 minimum 0°C
- Lader 15A, 1000 Laadcycli
Electric Motion Escape 2021
De Escape is de perfecte machine van Electric Motion voor offroad gebruik.
Verleg je grenzen en ontdek nieeuw horizonten met de mogelijkheden en performantie van de nieuwe Escape. Met dit gloed nieuw model, gaat het avontuu tot het uiterste.
Ga de uitdaging aan en beleef het avontuur met de Escape.
Opties:
LED Kit
Trial training maps
Vliegwiel
Lader 25 A (2h15)
Prijs:
niet gehomologeerd: € 7810 excl. btw
gehomologeerd: € 7950 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Ollé Tech Hydraulic telescopic Aluminium vork Ø40
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Aluminium
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm?
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 820mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 77kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 11kW piek
-
Koppel: 450Nm op achterwiel
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 70 km/h
-
Batterij duur: 61km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/2620Wh 14.5kg
-
Laadtijd: 4h15
-
Lader: 15A, 1000 laadcycli, min. 0°C
Electric Motion 2021 | |||
---|---|---|---|
Race | Sport | Lite | |
frame | Perimetrisch staal 15CDV6 | Perimetrisch staal 15CDV6 | Perimetrisch staal 15CDV6 |
vering Voor | Tech hydraulic Racing telescopic Alu 175mm |
Tech hydraulic Racing telescopic Alu 175mm |
Tech hydraulic telescopic Alu 175mm |
vering Achter | Ollé R16V Aluminium 170mm | Ollé R16V Aluminium 170mm | Ollé R16V Aluminium 170mm |
rem Voor | Hydr. schijf 182mm 4 pistons | Hydr. schijf 182mm 4 pistons | Hydr. schijf 182mm 4 pistons |
rem Achter | Hydr. schijf 150mm 2 pistons | Hydr. schijf 150mm 2 pistons | Hydr. schijf 150mm 2 pistons |
velgen | Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″x18″ | Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″x18″ | Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″x18″ |
banden | Michelin X11 | Michelin X11 | Michelin X11 |
wielbasis | 1325mm | 1325mm | 1325mm |
lengte | 2035mm | 2035mm | 2035mm |
breedte | 825mm | 825mm | 825mm |
zitehoogte | 670mm | 670mm | 670mm |
grondspeling | 320mm | 320mm | 320mm |
voetsteun hoogte | 360mm | 360mm | 360mm |
gewicht | 75kg | 71kg | 74kg |
motor | Brushless DC | Brushless DC | Brushless DC |
vermogen | 6kW nominaal / 11kW piek | 6kW nominaal / 11kW piek | 6kW nominaal / 11kW piek |
koppel Achterwiel | 600Nm | 600Nm | 600Nm |
koeling | Lucht | Lucht | Lucht |
koppeling | hydraulisch diafragma | elektronisch PRB/PELS | optie (PRB/PELS) |
vliegwiel | ja | optie | optie |
primaire transmissie | riem | riem | riem |
secundaire transmissie | ketting | ketting | ketting |
maximum snelheid | 70 km/h | 65 km/h | 65 km/h |
batterij duur | 43km | 43km | 43km |
batterij | Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg | Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg | Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg |
mappings | 3 | 3 | 3 |
laadtijd | 3h20 (min 0°C) | 3h20 (min 0°C) | 3h20 (min 0°C) |
laadcycli | 1000 | 1000 | 1000 |
prijs niet-gehomologeerd | € 8060 excl btw | € 7360 excl. btw | € 6160 excl. btw |
prijs gehomologeerd | € 8195 excl. btw | € 7495 excl. btw | € 6295 excl. btw |
Wil je zelf een nieuwe e-trial motor kopen?
Twijfel je nog als een elektrische trial motor wel iets voor jouw is? Vraag een gratis offerte aan en laat je overtuigen van de vele voordelen. Binnen de kortste keren kan je genieten van het elektrisch rijden.
Inruil van een bestaande motor is steeds mogelijk.
Contact
Bereikbaarheid
maandag: 09:00 - 18:00
dinsdag: 09:00 - 18:00
woensdag: 09:00 - 18:00
donderdag: 09:00 - 18:00
vrijdag: 09:00 - 18:00
zaterdag en zondag: op afspraak