Electric Motion 2022
Nieuw voor 2022
Nieuwe kleuren en grafisch design van de stickerset.
De software werd verder geoptimaliseerd zodat er meer vermogen en koppel beschikbaar is in de hogere regimes.
Ook deze zaken zijn veranderd of verbeterd:
-TKO: (Epure Race) TicK Over functie, waarbij de motor blijft draaien ook bij stilstand, een soort vrijloop waardoor het koppel net iets sneller beschikbaar is.
– TC (Epure) Traction Control is enkel voorzien op de uitvoering zonder hydraulische koppeling.
– software batterij en nieuwe CNC behuizing
– mapping, motor optimalisatie
Comp Limited Edition
Net zoals in 2021 werd in juli 2022 terug een Epure Comp uitvoering in beperkte genummerde oplage uitgebracht. Een hondertal motoren vonden snel een eigenaar.
Epure Lite
Bij het model jaar 2022 is de EPure Lite uit het gamma verdwenen.
Electric Motion Epure Race 2022
De TOPPER
Gehomologeerde elektrische trial motor met hydraulische diafragma koppeling.
De Epure Race blijft de trendsetter bij de elektrische trialmotoren.
De Tick Over functie en energie recuperatie (PRB) bij het remmen zijn nieuw dit jaar.
Opties:
PRB-R (energie recuperatie remhendel)
EM hand bescherming
Lader 25 A (2h15)
Prijs:
niet gehomologeerd: € 8300 excl. btw
gehomologeerd: € 8500 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Tech Race Aluminium vork 39mm
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V Factory 3-weg
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4 pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2 pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
- Banden: Michelin X11
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 670mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 75kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 12kW piek
-
Koppel achterwiel: 600Nm
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 70 km/h
-
Batterij duur: 43km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg
- 6 Mappings
-
Lader 15A, laadtijd: 3h20 (min 0°C)
- 1000 Laadcycli
-
Optie: lader 25A (2h15)
Electric Motion Epure 2022
Ontworpen voor competitie, de Epure is pure performantie…
De Epure bewijst dat een elektrische motor evengoed kan presteren dan de beste exemplaren met een verbrandingsmotor. Zonder compromissen.
Opties:
Trial training maps
Vliegwiel
Lader 25 A (2h15)
EM handbescherming
Prijs:
niet gehomologeerd: € 6900 excl. btw
gehomologeerd: € 7100 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Tech Steel vork
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4 pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2 pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
- Banden: Michelin X11
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 670mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 74kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 12kW piek
-
Koppel achterwiel: 600Nm
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 70 km/h
-
Batterij duur: 43km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg
- 3 Mappings
-
Lader 15A, laadtijd: 3h20 (min 0°C)
-
1000 Laadcycli
-
Optie: lader 25A 2h15
Electric Motion Escape 2022
De Escape is de perfecte machine van Electric Motion voor zorgeloos offroad gebruik.
De Escape 2022 komt in 2 uitvoeringen, de standaard Escape en de Escape R.
Net zoals de Epure heeft de Escape dit jaar ook Traction Control gekregen, de Escape R heeft dit niet maar heeft wel deze extra’s; aluminium vork, hydraulische koppeling en TKO.
Verleg je grenzen en ontdek nieuwe horizonten met de mogelijkheden en performantie van de Escape 2022.
Ga de uitdaging aan en beleef het avontuur met de Escape.
Prijs:
Escape
niet gehomologeerd: € 7900 excl. btw
gehomologeerd: € 8100 excl. btw
Escape R
niet gehomologeerd: € 8700 excl. btw
gehomologeerd: € 8900 excl. btw
-
Perimetrisch staal 15CDV6
-
Voor vering: Tech Steel (Aluminium op Escape R) hydraulic telescopic vork Ø40
-
Voor veerweg: 175mm
-
Achter vering: Ollé R16V
-
Achter veerweg: 170mm
-
Voorrem: Hydraulische schijf 182mm 4pistons
-
Achterrem: Hydraulische schijf 150mm 2pistons
-
Velgen: Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″ x18″
-
Wielbasis: 1325mm
-
Lengte: 2035mm
-
Breedte: 825mm
-
Zithoogte: 820mm
-
Grondspeling: 320mm
-
Voetsteun hoogte: 360mm
-
Gewicht: 83-85kg
-
Motor: Brushless DC
-
Vermogen: 6kW nominaal / 11kW piek
-
Koppel: 600Nm op achterwiel
-
Koeling: Lucht
-
Primaire Transmissie: riem
-
Eind Transmissie: ketting
-
Maximum Snelheid: 75 km/h
-
Batterij duur: 61km
-
Batterij: Li-ion 50.4V/2690Wh 14kg
-
Laadtijd: 4h15
-
Lader: 15A, 1000 laadcycli, min. 0°C
- Optie: Lader 25A 2h15
Brochures:
EM Epure 2022 brochure-epure-2022-en
EM Escape 2022 brochure-escape-2022-en
EM Epure & Escape 2022 brochure-epure-escape-2022-en
Electric Motion 2022 | ||
---|---|---|
EPure Race | EPure | |
frame | Perimetrisch staal 15CDV6 | Perimetrisch staal 15CDV6 |
vering Voor | Tech hydraulic Racing telescopic Alu 175mm | Tech hydraulic telescopic Steel 175mm |
vering Achter | Ollé R16V Aluminium 170mm 3-way factory | Ollé R16V Aluminium 170mm |
rem Voor | Hydr. schijf 182mm 4 pistons | Hydr. schijf 182mm 4 pistons |
rem Achter | Hydr. schijf 150mm 2 pistons | Hydr. schijf 150mm 2 pistons |
velgen | Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″x18″ | Morad Trial 1.6″x21″ & 2.15″x18″ |
banden | Michelin X11 | Michelin X11 |
wielbasis | 1325mm | 1325mm |
lengte | 2035mm | 2035mm |
breedte | 825mm | 825mm |
zitehoogte | 670mm | 670mm |
grondspeling | 320mm | 320mm |
voetsteun hoogte | 360mm | 360mm |
gewicht | 75kg | 74kg |
motor | Brushless DC | Brushless DC |
vermogen | 6kW nominaal / 12kW piek | 6kW nominaal / 12kW piek |
koppel Achterwiel | 600Nm | 600Nm |
koeling | Lucht | Lucht |
koppeling | hydraulisch diafragma FRB TKO | elektronisch PRB TC |
vliegwiel | ja | optie |
primaire transmissie | riem | riem |
secundaire transmissie | ketting | ketting |
maximum snelheid | 70 km/h | 70 km/h |
batterij duur | 43km | 43km |
batterij | Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg | Li-ion 50.4V/25Ah/1875Wh 10.5kg |
mappings | 6 | 3 |
laadtijd | 3h20 (min 0°C) | 3h20 (min 0°C) |
laadcycli | 1000 | 1000 |
prijs niet-gehomologeerd | € 8300 excl btw | € 6900 excl. btw |
prijs gehomologeerd | € 8500 excl. btw | € 7100 excl. btw |
Wil je zelf een nieuwe e-trial motor kopen?
Twijfel je nog als een elektrische trial motor wel iets voor jouw is? Vraag een gratis offerte aan en laat je overtuigen van de vele voordelen. Binnen de kortste keren kan je genieten van het elektrisch rijden.
Inruil van een bestaande motor is steeds mogelijk.
Contact
Bereikbaarheid
maandag: 09:00 - 18:00
dinsdag: 09:00 - 18:00
woensdag: 09:00 - 18:00
donderdag: 09:00 - 18:00
vrijdag: 09:00 - 18:00
zaterdag en zondag: op afspraak